Tarieven

DVO Administratie werkt met vaste tarieven op maat.

Het vastgestelde tarief is zal voor iedere klant anders zijn, omdat we de tarieven afstemmen op de situatie van iedere klant.

De ene klant heeft meer support nodig dan de andere.

De ene klant vraagt meer dan de andere.

De ene klant heeft een veel complexere administratie dan de andere.

Voor de een en andere klant blijft ons doel om de klant zoveel mogelijk gemak te dienen tegen een tarief dat daarbij past.

Daarom kijken we naar de activiteiten en inspanningen.

Onze offerte is grotendeels gebaseerd op de volgende punten:

  • De rechtspersoon en daarbij behorende administratieve/fiscale verplichtingen.
  • Aantal mutaties digitaal/ niet digitaal.
  • Personeel of geen personeel.
  • Wie de mutaties gaat inboeken.
  • Wie de fiscale aangiftes verzorgt.
  • Benodigde begeleiding.

Uw administratie deels/volledig professioneel verzorgt door ons:

  • Wij verwerken uw administratie
  • WIJ doen uw BTW-aangifte per kwartaal
  • Balans en winst- en verlies-rekening
  • Opmaken inkomstenbelasting
  • Aangifte IB van u en uw partner
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Van maandag t/m zaterdag open tot 21:00uur.
  • Ook per e-mail bereikbaar in het weekend tot 17:00 uur
  • Vaste contactpersoon
  • Persoonlijke begeleiding
  • Uitstel IB aanvragen
  • Aanvragen 4 maanden kort telefonisch uitstel IB zit ook in de prijs.
  • NB Langdurig uitstel op papier zit niet in de prijs inbegrepen.
  • Na iedere maand ontvangt u onze factuur, betaalt u die binnen de betaaltermijn dan zetten wij de werkzaamheden voort. Is er een betalingsachterstand dan hervatten wij het werk pas nadat achterstand is voldaan.